Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου 2009

Ο πιο ανώδυνος τρόπος να μιλάτε στη γυναίκα σας

· ΜΑΓΕΙΡΕΜΑ
ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ: Τι μαγείρεψες?
ΑΣΦΑΛΕΣΤΕΡΟΣ: Να σε βοηθήσω στο μαγείρεμα?
ΑΣΦΑΛΕΣΤΑΤΟΣ: Μωρό μου, πού θες να σε πάω απόψε για φαγητό?

· ΝΤΥΣΙΜΟ
ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ: Τιιιιιιιιι????? Θα φορέσεις αυτό το πράγμα και θα βγεις έξω μαζί μου? Ξέχασέ το!!!!
ΑΣΦΑΛΕΣΤΕΡΟΣ: Α! Το αποφάσισες... αυτό θα βάλεις?
ΑΣΦΑΛΕΣΤΑΤΟΣ: Είσαι πανέμορφη !

· ΝΕΥΡΑ
ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ: Πάλι σ έπιασαν οι υστερίες σου!
ΑΣΦΑΛΕΣΤΕΡΟΣ: Μήπως παραφέρεσαι λίγο?
ΑΣΦΑΛΕΣΤΑΤΟΣ: Αγάπη μου, πάρε την πιστωτική μου κάρτα και πήγαινε μία βόλτα να ηρεμήσεις!

· ΦΑΓΗΤΟ
ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ: Μόνη σου θα τα φας όλα αυτά?
ΑΣΦΑΛΕΣΤΕΡΟΣ: Να σου φέρω κανένα φρουτάκι να στουμπώσεις?
ΑΣΦΑΛΕΣΤΑΤΟΣ: Τι θα 'λεγες να σου φέρω και μία τούρτα από πάνω?

· ΝΟΙΚΟΚΥΡΑ
ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ: Τι στο διάολο έκανες όλη μέρα, μου λες?
ΑΣΦΑΛΕΣΤΕΡΟΣ: Ξεκουράστηκες σήμερα, ε?
ΑΣΦΑΛΕΣΤΑΤΟΣ: Όταν φοράς τα ρόλεϊ και τις πιτζάμες και τις παντόφλες αρκουδάκια, είσαι πολύ σέξι!

if_a_man_speaks_his_mind_in_the_forest_and_no_tshirt-p235128648826167995lu1m_400[1]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.