Τετάρτη 20 Μαΐου 2009

What about Group Sex?


Και τώρα... ένα πιπεράτο θέμα! Σήμερα αναρωτιέμαι:

Έχετε φαντασιώσεις για ομαδικό sex; Το έχετε δοκιμάσει ποτέ;

Σας άρεσε; Θα το ξανακάνατε;

Τι είναι αυτό που σας εξιτάρισε και το δοκιμάσατε την πρώτη φορά;

Με γνωστούς ή αγνώστους; Με τον παρτενέρ σας και άλλο ένα άτομο του ίδιου φύλου ή ....;

Πείτε μας γιατί με τρώει η περιέργεια και στο δικό μου blog δεν μπορώ να το αναρτήσω για να μη χαλάσω το image μου...λόγω του Προέδρου μας.

Ελπίζω ο Υπουργός Επικρατείας να μου το επιτρέπει, αφού κάθε άλλο παρά πουριτανός είναι!

Δείτε μια άποψη που μου κέντρισε το ενδιαφέρον μου το συγκεκριμένο link

Έχουμε ανοιχτές τις κεραίες μας για τις γνώμες σας και τις εμπειρίες σας ;-)
.
CON - technologies:
Οι συμμετέχοντες θα κερδίσουν και αναμνηστικά μπλουζάκια.

11 σχόλια:

  1. Δεν το έχω δοκιμάσει και μάλλον ούτε πρόκειται...
    Κυριαρχεί όμως στις ερωτικές μου φαντασιώσεις...Ομως τα ¨κοινωνικά πρέπει" κυριαρχούν στον χαρακτήρα μου.
    Τώρα αν θα ήθελα να το δοκιμάσω με γνωστούς και φίλους ή με τον παρτενέρ μου και μια φίλη μου προτιμώ να το δοκιμάσω μόνη μου με αγνώστους όχι πολυ αγνώστους βέβαια... αλλά να τους ξέρω και λίγο μην βρεθώ και πουθενά σωριασμένη ή πνιγμένη.. Πάντως με εξιτάρει η ιδέα... και είμαι πολύ περιεργη να μπορούσα να δω πώς θα αισθανθώ....
    Που ξέρεις μπορεί κάποτε να το κάνω... για την ώρα όχι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ πάλι Orsalia μου, συμφωνώ μαζί σου, ότι παρότι δεν το έχω δοκιμάσει ποτέ μου, έχει περάσει από το μυαλό μου ως φαντασίωση.
    Όμως σίγουρα δεν θα ήθελα να το δοκιμάσω με τον άνθρωπο που είμαι και κάποια άλλη γυναίκα... Είμαι πολύ τσιμπιμένη μαζί του για το αντέξω. Ίσως κάποια στιγμή αν ξεθώριαζε η κάψα μου για κείνον...
    να το αποφάσιζα με ένα άλλο άγνωστο ζευγάρι...
    Λέω ίσως, γιατί κανείς ποτέ δεν ξέρει! Πάντως, θα είχε μεγάλη πλάκα να μας άρεσε και μετά να μην μπορούσαμε να το ευχαριστηθούμε με το ταίρι μας... Ούτε να το φανταστώ δεν θέλω να εξαρτάμαι από κάποια συνήθεια. Μου αρέσει η ποικιλλία, αλλά σε μερικά πράγματα δεν μου πάνε οι πειραματισμοί...νομίζω.
    Άσε που πολύ φοβάμαι ότι αυτοί που το έχουν δοκιμάσει, πάνω από μια φορά, μετά ίσως γίνονται ανικανοποίητοι από οποιοδήποτε ταίρι και χάνουν το νόημα του έρωτα...

    Έρωτας σημαίνει αίσθημα για μένα σημαίνει... φαγητό για χόρταση και όχι για ηδονή - τέρψη! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Matriga δεν μας είπες τη δικιά σου άποψη ή εμπειρία επί του θέματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Con, σε πρόλαβα ως συνήθως... χα χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. "Πάντως, θα είχε μεγάλη πλάκα να μας άρεσε και μετά να μην μπορούσαμε να το ευχαριστηθούμε με το ταίρι μας... Ούτε να το φανταστώ δεν θέλω να εξαρτάμαι από κάποια συνήθεια."

    Aκούγεται σαν η απόλυτη μυθολογία γύρω απο το σεξ.
    Τίποτα δεν συμβαίνει..
    άμα είναι να γίνει θα γίνει..δεν υπάρχουν κανόνες στον έρωτα.
    Λέμε τώρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Παιδιά, η αλήθεια είναι πως αυτές οι φάσεις είναι ωραίες μόνο ως φαντασιώσεις!
    Αν αρχίσεις να τις πραγματοποιείς, μπαίνεις σε έναν φαύλο κύκλο σαρκολατρείας που σε κάνει: α) να μην μπορείς πλέον να δεις αισθηματικά κανέναν ερωτικό σύντροφο, και β) να εθιστείς στις καταστάσεις αυτές, να επιζητάς όλο και πιο "σκληρές" φάσεις, και στο τέλος να μην ικανοποιήσαι με τίποτα!
    Αυτή ακριβως είναι η πορεία και μην αυταπατάται κανείς. Και η απεξάρτηση είναι πολύ δύσκολη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Παραμύθια του μυθόπληκτου Ασκαρ...
    τίποτα απο αυτά δεν ισχύει..
    για θεραπεία του συνιστώ προσευχή και νηστεία..
    και μετά ελαφρά δοσολογία ομαδικού σεξ..ξεκινόντας πρώτα με τον εαυτό του..


    Θα προσθέσω μόνο την κοινοτυπία οτι η ζωή κάποιες φορές ξεπερνάει και την φαντασίωση..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. NA SOU STILO KAI FOTO AN 8ES ALLA AN ME PAREI XAMPARI H KIRA ME BLEPO ME KANA TELARO STO KEFALI-EPOMENOS THS KRATO GIA MENA XI XI KALHMERA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δε βλέπω ενδιαφέρων για τα μπλουζάκια.
    Έχουμε σε όλα τα νούμερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Βρε αγόρια,, όλο λόγια είστε! Από έργα δεν βλέπω τίποτα.

    Ασκαρδαμυκτί, τι έγινε σε μάτιασε η Αστέρω; χα χα χα
    Ο Βούδας μάλλον σας πήρε την μπάλα!

    Νίκο, πρόσεχε σε παρακαλώ γιατί θα αρχίσουν τα σκάνδαλα, τώρα που πήρες πόστο σε πολυεθνικό Υπουργείο! lol

    Καλό Σ/Κ :))
    Matriga

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Όλα είναι στο μυαλό μας και γι αυτό λέγονται και φαντασιώσεις διότι δεν τα έχουμε πραγματοποιήσει .Από σένα όμως αγαπητέ con θα περίμενα να ανοίξεις το βιβλίο των εμπειριών σου που είναι ένας θησαυρός και να μας παραθέσεις μια ιστορία από κάθε κατηγορία που προανέφερες έτσι για να μας ανοίξεις τα μάτια.Οι εμπειρίες σου φάρος και οδηγός στα μονοπάτια του ερώτα και της ηδονής.

    Είδες ίστρος σήμερα που με έπιασε .Είπα να απαντήσω σε όλα διότι σε λίγο δεν θα έχω ιντερνέτ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.