Τετάρτη 22 Απριλίου 2009

Φιλιά φευγάτα, πάνω στα χείλη σου σαν σοκολάτα!

Στίχοι: Γιώργος Γκίνης
Μουσική: Γ. Μπουσούνης
Ερμηνεία: Αποστολίνα "Μάη" Μιχαηλίδου


Πόσο μου λείπεις τη μέρα,
είσαι πολύ μακριά
πνίγομαι... θέλω αέρα
όλα μου πέφτουν βαριά.

Μόνο μαζί σου μωρό μου
είναι γλυκιά η ζωή,
είσαι εσύ τ' όνειρό μου,
ήλιος μου κι αναπνοή...

Γλυκιά ζωή, γλυκό τραγούδι
μοιάζει ο έρωτας μ' ένα λουλούδι.
Γλυκιά ζωή, γλυκό ταξίδι
όλο σώμα σου ένα παιχνίδι.

Γλυκιά ζωή, γλυκό τραγούδι
μοιάζει ο έρωτας μ' ένα λουλούδι.
Γλυκιά ζωή, φιλιά φευγάτα
πάνω στα χείλη σου σαν σοκολάτα.

Πόσο μου λείπεις τα βράδια
δεν έχω παρηγοριά
μέσα στο φως στα σκοτάδια
τρέμω χωρίς γιατρειά.

Μόνο μαζί σου μωρό μου
νόημα βρίσκω εδώ
να 'σαι ξανά στο πλευρό μου
πάλι να σου τραγουδώ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.